Kaip palengva integruoti sportą į gyvenimą

Kartais mes sakome – sportas ne man, aš tingus ir lėtas žmogus. Tačiau labai nustembame, kaip dvi savaites keliavę po užsieny ir ten daug vaikščioję grįžtame sutvirtėję, energingi, o pirmą dieną atsibudus Lietuvoje kažkodėl norisi kažkur eiti, pajudėti. Išties, sportas ne tik sveika, jis patinka mūsų organizmui ir gali tapti narkotikas. Tereikia jį palengva prisijaukinti ir pamažu įsileisti į savo gyvenimą.

Pirkite sporto prekes

Aktyvi veiklaVienas iš malonių būdų, padėsiančių įsileisti sportą į savo gyvenimą – sporto prekių pirkimas. Jeigu turite tam pinigų, galite padėti nuo čia. Daug kas sakys, kad „ne nuo to galo“, tačiau pamatysite, kaip nuo to. Kada būsite labiau motyvuoti pradėti bėgioti – kai spintoje kabos nauja graži sportinė apranga, ar kai planuosite bėgti 5 ryto, kad niekas nematytų jūsų praplyšusių treninginių kelnių, su kuriomis pernai kasėte bulves? Sporto prekių įsigijimas yra tas pats, kas žaislų davimas vaikui. Kol jis jų neturi, nežaidžia, kai turi – nori dar.

Ryte – 15 min pajudėkite daugiau

Rytas yra tas laikas, kuris gali nulemti labai daug dalykų likusiai dienos daliai. Jeigu per ilgai vartomės pataluose, aptingstame, o vėliau tik sėdime – tampame nepajudinami kaip akmenys. Tačiau, jeigu jūsų tikslas bus ryte pradėti dieną nuo kad ir minimalaus sporto, judrumo, energingumo – visa diena bus kitokia. Bent 15 min kasryt skirkite judesiui. Gal tai bus šokinėjimas prie viryklės, gal šokis su ryto muzika ar bėgimas iki pašto dėžutės – tačiau geriau tai būna tai, kas jums malonu ir prie ko lengva priprasti.

Eikite, o ne važiuokite

Vos tik ištiks dilema – ar verta pavažiuoti šį nedidelį atstumą, ar geriau nueiti, tuojau pat šokite į avalynę ir eikite. Visada eikite nedidelius atstumus, galite ir didesnius, jeigu turite laiko. Diena taps įvairesnė, o jūs įsimušite į judesio režimą. Važiuokite dviračiu, o ne mašina – tai būtų alternatyvus patarimas tiems, kas turi sąlygas iki darbo, pavyzdžiui, nuvykti ne su automobiliu, o galbūt su mašina. Beje, ne tik pajudėsite, bet ir pajusite didelį pranašumą prieš visus, sėdinčius transporto kamštyje.

Niekada nedarykite nejudrumo pertraukų – stenkitės kasdien pajudėti, išeiti iš namų. Tuomet ilgam liksite šiame aktyviame režime ir galėsite visada judėti. Turėkite linksmą kompaniją, su kuria galėtumėte užsiimti fizine veikla, kurkite netgi jai tradicijas – pavyzdžiui, penktadieninis krepšinis.

Palikite atsiliepimą