Verslo pirkimo subtilybės

Kaip ir parduoti, taip ir pirkti: verslo įsigijimas nėra toks paprastas, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Net smulkiausias verslas nėra įsigyjamas taip pat lengvai, kaip koks nors daiktas, nes pastarasis gali pastovėti vietoje ir stovėdamas vertės nepraras. Tuo tarpu verslo stovėti palikti negalima, nes ji kaip mat praras savo vertę, o kai kuriais atvejais ir visai nustos ją turėjęs. Mat verslas reikalauja priežiūros: kaip naminį gyvūną reikia pašerti, kad jis augtų, o augalą – palaistyti, taip ir verslas reikalauja indėlio iš verslininko, savininko ar darbuotojų, kad jis galėtų klestėti.

Tai – tik vienas dalykų, kuriuos reikia suprasti ketinant pirkti verslą. Jei nežinosite verslo pirkimo subtilybių ar bent jau pagrindų, tuomet verslo pirkimas gali apkarsti. Todėl įsitaisykite patogiai ir susipažinkite su svarbiausiais verslo įsigijimo momentais.

Pasyvios pajamos – geriausias verslas pradedantiesiems

VerslasJei jums svarbu pajamos ir pelnas be didelio jūsų įsikišimo ir indėlio, tuomet jums reikėtų domėtis verslais, kurie generuoja pasyvias pajamas. Tai yra tokios pajamos, kurios yra generuojamos „nieko nedarant“. Smulkaus verslo kategorijoje tai dažniausiai yra projektai paremti partnerystės programomis, kur pardavimai yra generuojami automatiškai, o už kiekvieną jų yra gaunamas komisinis mokestis. Tokių verslo pardavimų nepasitaiko labai dažnai, bet jei tokia proga yra, o pelnas jums svarbiausias motyvas verslui pirkti – būtų nuodėmė nepasinaudoti šia proga.

Nelaukite pavienių pasiūlymų

Verslą pirkti galima įvairiais būdais. Bet ko gero pats paprasčiausias būdas verslo įsigijimui yra pasinaudojimas verslo pardavimo vietų. Beveik visuomet tai yra ne fizinė, bet virtuali vieta, kurioje susitinka verslo pardavėjai ir pirkėjai – www.verslovitrina.lt ar kitos panašios vietos. Jose, vienoje vietoje, gali rasti daug pardavime esančių verslų iš kurių galėsite įsigyti labiausiai atitinkantį jūsų norus. Taip nereikės pasikliauti pavieniais ar atsitiktiniais pasiūlymais.

Įvertinkite verslo potencialą

Pats primityviausias būdas paskaičiuoti verslo vertę yra pasinaudoti paprasta formule: mėnesinis pelnas x 12 arba 24 mėnesiai. Tai – nusistovėjusi taisyklė, kad verslas turėtų būti vertas 12 ar 24 mėnesių pelno, priklausomai nuo įvairių aplinkybių. Bet tai – labai klaidingas požiūris į verslo vertę. Svarbiausia yra verslo potencialas, jo vertės augimo perspektyva. Jei matote, kad parduodamas verslas turi augimo perspektyvų ir jūs galite jas išlaisvinti ir atskleisti, tuomet nepabijokite pasinaudoti proga ir mokėti net didesnę sumą, nei numato tokia paviršutiniška formulė.

Palikite atsiliepimą