Retas pirmasis 4 GB „iPhone“ aukcione parduotas už rekordinę 190 000 JAV dolerių sumą

Kolekcininkas už modelį, kuris po 2 mėnesių nuo išleidimo nebebuvo gaminamas, sumokėjo didžiulę sumą.

Šiandien išmanusis https://www.kainos.lt/mobilieji-telefonai su 4 GB atminties vargu ar sulauks dėmesio parduotuvėse, o prieš 16 metų pirkėjai atsisakė tokio „iPhone“, teikdami pirmenybę dvigubai didesnės atminties modeliui, kuris kainavo 100 JAV dolerių daugiau. Tačiau kolekcininkai turi specifinį skonį, ir tai nesutrukdė vienam iš jų anądien už originalų 4 GB „iPhone“ aukcione pakloti 190 372,80 JAV dolerių.

Iki šiol didžiausia kaina, už kurią kada nors buvo nupirktas 2007 m. „iPhone“, buvo 63 356,40 JAV dolerio.

Pardavimas buvo realizuotas per „LCG Auctions“, o pradinė modelio kaina buvo 499 JAV doleriai – tai reiškia, kad galutinė kaina buvo 38 050,83 % brangesnė. Po 28 pasiūlymų tiksli galutinė kaina buvo 158 644 USD + administracinės išlaidos.

Organizatoriai tikėjosi, kad telefonas bus atiduotas už 50 000-100 000 JAV dolerių, tačiau rezultatas pranoko lūkesčius.

Aukciono puslapyje rašoma, kad pirmosios kartos „iPhone“ su 4 GB „flash“ atminties yra kolekcininkų „šventasis Gralis“, nes „Apple“ nutraukė jo gamybą praėjus dviem mėnesiams po išleidimo. Be to, modelis bus pristatytas gamyklinėje pakuotėje, niekada nebuvo aktyvuotas ir yra „išskirtinės būklės“. iPhone“ turi 3,5 colio LCD ekraną ir 2 megapikselių kamerą.

Ankstesnis savininkas, pasak LCG Auctions, „priklausė pradinei „Apple“ inžinierių komandai“, o tai padidina šio konkretaus įrenginio vertę.

„Kolekcininkams ir investuotojams bus sunku rasti geresnį egzempliorių“, – rašoma aukciono puslapyje.

Šiame aukcione taip pat buvo parduotas kitas pirmosios kartos „iPhone“ su 8 GB atminties už mažesnę, bet vis tiek stulbinančią 53 725,20 JAV dolerių kainą.

Sėkmės istorija prasideda nuo pat pirmojo „iPhone“ pasirodymo 2007 m.: šiame straipsnyje išvardijome visus „Apple“ išmaniųjų telefonų modelius ta tvarka, kuria jie pasirodė. Ir tai gana įspūdingas skaičius.

„iPhone“ istorija
Korporacija „Apple“ nuo pat savo išmaniųjų telefonų išleidimo pradžios turėjo aiškią strategiją, palankiai išskiriančią ją iš kitų didžiųjų prekės ženklų. Tokios bendrovės kaip „Samsung“, LG, HTC ir nemažai Kinijos prekės ženklų per metus sukurdavo po 2-3 skirtingo dizaino, įrangos ir kainos modelius, kurie leido užtikrinti didesnę potencialių klientų aprėptį.

Kupertino šiuo atžvilgiu per daug nesirūpino ir per metus štampavo tik vieną vienos spalvos ir vienintelio įrangos varianto modelį. Tačiau po poros metų „Apple“ ėmė suprasti, kad toks požiūris į klientus atrodo nežmoniškai, ir nuolaidžiaudama išleido antrą, pigesnę versiją su priešdėliu SE pavadinime. Tačiau pastaruoju metu su šio modelio išleidimu kažkas nutiko, o pati bendrovė vėl orientuojasi į aukščiausios klasės įrenginius.

Po pirmojo „iPhone“ išleidimo jau pasikeitė dvi jaunimo kartos, o naujasis jaunimas apie šį išmanųjį telefoną žino tik paviršutiniškai. Tai suprantama, nes šį prietaisą jie perka daugiausia norėdami pademonstruoti savo turtingumą, nes šis prekės ženklas laikomas prestižiniu.

Palikite atsiliepimą