Naujienlaiškių siuntimas – pašto dėžutės analizė

Visada stenkitės išlaikyti kūrybiškumą naujienlaiškių komunikacijoje su auditorija, esamais ir būsimais klientais. Venkite pasikartojančių žinučių kelis kartus iš eilės. Nuobodus ir klientui neįdomus turinys galiausiai išprovokuos jo veiksmą – pranešimų atsisakymą.

Naujienlaiškių siuntimas turėtų būti ne per dažnas, bet ir ne per retas. Dauguma iš mūsų nereaguojame, gaudami daugiau nei 1 kartą per savaitę laišką iš tos pačios įmonės, perskaitome antrašte ir suprantame, kad bus siūlomos vėl tos pačios prekės, todėl perkeliame laišką į šiukšlių dėžutę. Per retai siunčiant laiškus, net jei klientui reikalinga jūsų prekė, bet jis pamiršo apie jūsų svetainę ir įsigijo panašią prekę pas konkurentus.

Taigi, skirtingai nuo verslo pobūdžio, naujienlaiškių siuntimas gali būti vykdomas nuo 1 iki 4 kartų per mėnesį.

Kas motyvuoja neatsisakyti naujienlaiškių

Geriau rečiau siųsti laišką, bet skirti laiko ir surasti įdomų, kūrybingą pasiūlymo pateikimą. Pasiūlymas prasideda nuo naujienlaiškio antraštės. Štai kelios antraštės iš mano elektroninio pašto dėžutės. Visas šias antraštes atsiuntė viena įmonė, pardavinėjanti saviugdos bei verslo mokymus. „Gauk atsakymus iš geriausių! Mentoriaus diena“, „Ar pažįsti save?“, „Narystė už geriausią kainą + dovana“. Tiesą sakant, aš atsiverčiau tik paskutinį laišką, o pirmuosius du ištryniau, vis tiek vertinu šią įmonę, nes jie niekada nerašo tų pačių antraščių, o laiškuose dažnai siūlo nemokamus patarimus ir vaizdo įrašus. Šių naujienlaiškių aš neatsisakau, nes galbūt ateityje nuspręsiu įsigyti jų mokymus.

Skaityti toliau

Kodėl konkurentai Jus lenkia arba pasirinkite tinkamiausią reklamą

Kiekvienas verslas galėtų būti sėkminga, jeigu jam nereikėtų konkuruoti su kitais, kurie taip pat specializuojasi toje pačioje sferoje. Kokios galimybės egzistuoja siekiant pranokti kitus? Pasiūlyti labai aukštos kokybės prekes arba pasaugas mažesnėmis kainomis arba paprasčiausiai pasinaudoti reklamos galimybėmis, kurios šiuo metu labiausiai ir kontroliuoja rinką. Internetinės reklamos priemonės padeda ne tik pranokti konkurentus, tačiau pranokti ir save patį. Juk kiekvienas verslininkas gali būti aukštai. Svarbiausia teisingu keliu eiti, kad pavyktų pakilti.

OptimizavimasJeigu norite pralenkti konkurentus, reiškia, kad jie kažką daro geriau nei Jūs. Labai svarbu detaliai išsianalizuoti jų strategiją. Tokiu atveju ir pačiam bus paprasčiau tapti sėkmingesniu.

Konkurentų darbo analizė

  1. Puslapio dizainas. Patikėkite, tokie dalykai, kaip puslapio dizainas, lemia labai daug. Paprasčiausiai, jeigu klientui bus nemalonu matyti tą vaizdą, kurį jis išvysta kiekvieną kartą kai tik užsuka pas jus į puslapį, tokiu atveju kartą užėjęs jis paprasčiausiai nebegrįš. Taigi, labai svarbu sukurti galutinį estetinį vaizdą.

  2. Puslapio turinys. Puslapio turinys yra karalius, kuriuo reikia rūpintis. Kalbame apie tokį turinį, kuris puikiai tiktų Google paieškos sistemoms ir tuo pačiu klientams, kurie skaito, domisi, nori žinoti ir ieškosi jiems aktualios informacijos.

  3. Komunikacija su klientais. Jeigu norite, kad klientai nepamirštų Jūsų – tokiu atveju labai svarbu palaikyti nuolatinę komunikaciją su savo klientais. Žinoma, naujienlaiškiu galima siųsti tik tokiu atveju, jeigu asmuo norėtų juos gauti, taigi jokiu būdu nesiųskite ir nesiūlykite savo paslaugų per prievartą.

  4. Skaityti toliau